02 Mei 2009

Trilogy C TAPAU

Assalamu'alaikum semue, I've decided to make buku kartunist. bukan striptease ah. atu hang tu eh. haram kali ah! Topik nya inda tantu and insya Allah setiap episode ada pengajaran yang tersembunyi, kalau nada sorry ja sal kadang2 I pun lupa gak. For introduction, aku akan introduce one by one character dalam komik ini. Pandai2 dorang tah tu mengintroduce diri dorang sendiri coz aku pun na kenal dorang yo. And sebagai peringatan, semua karakter dalam ani nada kana mengana dengan siapa2 so jan prasan k..huhuh. oh yea, mungkin akan akan tambahan karakter jika sekiranya salah seorang dari dorang ani tumpas (mati) dalam perjuangan. atu saja kali dulu.

Hello evelyone. me name is api. Short for Rapi. if u no like me, me pun no like u. alryt what? Me like burn fire, like hell but i no like me hair bcoz me hair ol pesyen oledi what. like dat edward guy, his soo hensem woooo. i takut wo mati pasal its for life like that thug nigga east west coast side i get confuse. burned!



Assalamu'alaikum kawan2, nama ku dyg nurin binti hj jali. Kawan2ku panggil aku si Kiut sal muka ku cute cam hamster. Aku rasa aku ani tah yang banar2 wanita melayu muslimah terakhir and bukan cam movie atu. dangki meliat aku ba tu banarnya. sasak ku eh. Aku banarnya inda pemarah tapi kadang2 kalau aku pms, jangan tah kan ngurat aku sal kana tampar saja karang..huhu. sekian.


Assalamu'alaikum ketua2 anak buah gangster. Nama guwe Ubi Potto. Aku asalnya dari jawo matong. Di sebuah pulau yang terletak jauh dari kota. Guwe pengen banget dengan ninja kerana dari sejak kecil lagi aku suka tahu kehidupan ninja seperti TMNT (teenage mutant ninja tortoise). Sejak hari saya dilahirkan, kartunnya selalu dimainkan dihadapan mata sehinggalah saya masuk univesitas. Oh ya, aku pandai bahasa brunei pasal niniku urang brunai kali ahhh..hiiiyyaah!


Meow meow meow meeoowwww..mmeeee. haha sebenarnya aku pandai becakap tapi disebabkan kamu selalu mengucapkan kawan2ku kucing kurap, kami komplot babaukan diri kamu semua. Kenapa kamu inda syukur atu kan, len kali kalau kami mengeow atu, bagi tah kami makan atau gusuk leher kami, nyaman kali ah. ok atu saja, kirim salam c Tapau. *gilat tut* ckit gi ku lupa purrrr namaku cMong anak kepada aley kats.


Salam sejahtera. Saye bernama Ahmad bin Besuni tapi kengkawan kat skolah panggil saye Aziz Lostar tapi famili saye panggil saya Blokhed kerne saye ni bebal sikit kalau diberi nasihat tau. Kawan2 mungkin merasa saya tidak senang dengan kepale saye yang panjang. Sebenarnya saye sukeeee sangat dgn kepale saye kerana saye dapat melihat apa orang lain tidak mampu lihat kerana diaorang semue orang kecik. Saye orang susah sikit, adik beradik ramai dan saya hanyalah seorang pesawah sayur kangkong. itu saje..tapi saye bersyukur senantiase.


Walaupun brgkali karakter ani overdose descriptionnya tapi atulah yang membuatkan setiap dorang ani unik gitu loh dan ku harap kamu berhibur dengan komik yang ku inda seberapa ani. ku harapkan keampunan setiap saat yang berdetik daripada Allah bagi tani semua sehinggalah tamat riwayat tani..ameen

ps: pendidikan alum tinggi sampai trilogi pun inda ku tau..cuba explen bagi siapa yang tau. I use it coz it sounded "cool".. inda kan?

Welcome to the TRILOGY OF TAPAU..jeng jeng jengggg!

Tiada ulasan: